Aishhh Toni, en castellà dirien allò de "con la iglesia hemos topado" ! Et vaig a donar la meva opinió personal que segur que no agradarà a molts però es el que penso. Fa mooolt temps que no pujo fotos a cap fòrum i principalment perquè no em dedico a fer fotografia de retrats, ni paissatjes ni macros a no ser que la ocasió la pintin calva, a mi m'agrada la foto d'acció, de moviment, el aquí te pillo aquí te mato i el que més faig es fotografia esportiva d'esports minoritaris i streetphoto, dos modalitats difícils d'entendre per molts o de mirar perquè l'esportiva no se la miren gaire a no se que surti un Messi o un Alonso i la StreetPhoto perquè provoca reaccions com aquestes, no tothom entén que coi fotem al carrer fent fotos a la gent i si algú et pot valorar les teves fotografies hauria de ser gent que realment estiguin implicats amb aquests tipus de fotos, si no.. Estaràs donant explicacions tot el dia.
En quan a les fotografies jo no sóc ningú per criticar, no sòc professional, sóc autodidacta, he aprés buscant informació a la web dia a dia i penso que tothom ha de fer el que li agradi i com li agradi sempre dintre d'uns limits que en el cas del street son molts. Ja que demanes opinió jo et diria que el primer que em crida la atenció en aquestes fotos es que quasi be tothom està d'esquenes, es clar que jo també en he fet alguna amb gemt que surt d'esquenes, pero si puc evitar-ho ho evito, diguem que m'agrada més veure expressions i procurar que la foto digui alguna cosa, que capti un moment especial, diferent, de tendressa, d'emocio no se, que em digui algo que provoqui fer la foto, i en aquestes em falta una mica aquests tipus d'emoció ( i segur que moltes de les meves tampoc la tenen ehhh, que es força dificil clavar-la i sobre tot que ho transmetin als demés) No se quin objectiu utilitzes però totes em donen sensació de llunyania i un dels requisits de la foto de carrer es que t'impliquis en el entorn, en la foto, i això només es pot aconseguir amb objectius curts ( jo vaig amb una X-100 , 23 mm.), es fotut .. Perquè t'has de situar molt a prop de l'acció i això vol dir "tenir pebrots" parlant clarament . En quan els comentaris, la meva opinió es.. La del nudista segurament no l'hagués fet , si be no se li veu la cara .. Els problemes venen si aquesta persona veu la foto i s'ofén , jo m'emprenyaria la veritat, encara que es cert que tampoc ell s'amaga, està just a sota del que penso que es un passeig maritim, no se si de Barcelona, o sigui que molts problemes no crec que tingui .. Els nens , jo procuro no fer-les, però en he fet , sobre tot si estan o participen en espectacles, o festivals públics i ajuden a entendre una mica l'ambient que hi havia , si no.. Procuro que no se'la hi vegi la cara.. O sigui no em dedico a fer retrats perquè si dels nens, procuro que siguin part d'un escenari , però ja et dic que si puc els evito, també procuro evitar els indigents tot i que penso que de vegades seria necessari per denunciar una situació, no se, el tema també es dels que quemen.
Be, això es el que penso, el tema podria ser mooooolt llarg, però aquí et deixo la meva humil opinió.. Com sempre ..fent amics, jajajaja