Ja friso.

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

Ja friso.

EntradaAutor: RoCas Data: dc. abr. 11, 2012 7:44 am

Després de veure la presentació i les fotos de l'Alex, friso per que arribi el dia del taller.
De ben segur, serà mes que interessant i enriquidor.
Ja fa molt temps que tinc ganes d'aprendre de l'Alex, i aquesta crec que serà una gran oportunitat.
Per part meva, he procurat triar un lloc, on a mes de diverses especies, podrem gaudir d'un paisatge de bellesa excepcional.
De ben segur que si el temps acompanya, serà un dia inoblidable.
Us deixo un parell de fotos de les especies que fins ara han començat a treure el cap per les rodalies de Girona, mes que res per anar fent boca.
Ophrys lupercalisHimantoglossum robertianumOphrys passionisOphrys passionis detall

Esper trobar·vos·hi a tots el dia 13
Rodolf Casas
Fotografia naturalista i d'aproximació.
http://www.flickr.com/photos/Ro-Cas/
RoCas

Entrades: 199
Membre des de: dg. març 29, 2009 1:22 pm
Ubicació: Girona

Re: Ja friso.

EntradaAutor: rafelvng Data: dc. abr. 11, 2012 7:17 pm

D'aquesta serie, la que m'agrada més és la tercera. A veure si puc venir el 13-5
rafelvng
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 5:56 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: Sussss Data: dc. abr. 11, 2012 9:34 pm

Tens una base magnífica, segur que surts de la jornada amb una millora important. Jo veig control de la profunditat de camp i de la neteja de l'enquadrament. Només et falta un detall que l'Alex ja t'ensenyarà i que jo faig servir a tort i a dret... :lol:
http://fotosussss.blogspot.com/
"Podem menjar més ràpid, però no està en les nostres mans accelerar la digestió" Josep Moulines
Sussss

Entrades: 626
Membre des de: dg. oct. 04, 2009 3:54 pm
Ubicació: Entre el Montseny i el Montnegre

EntradaAutor: alex alonso Data: dj. abr. 12, 2012 11:46 pm

Jo també tinc ganes de fer el taller, ara si que ens coneixerem Rodolf perquè penso apuntar-me :lol: :lol: jaja.
Ara només falta que la Susss m'expliqui el que fa servir a tort i a dret per poder ensenyar-te'l :lol: :lol: :lol: fins aviat , et truco..
alex alonso

Entrades: 184
Membre des de: dv. set. 04, 2009 12:09 pm
Ubicació: Vallgorguina

EntradaAutor: VictorRC Data: dv. abr. 13, 2012 7:50 am

Es un dels tallers als que m'agradaria vindre, però precisament aquell diumenge o puc :? Esperaré el de tardor. El tornareu a fer el de bolets no?
VictorRC

Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 22, 2008 7:41 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sussss Data: dv. abr. 13, 2012 6:30 pm

alex alonso ha escrit:Ara només falta que la Susss m'expliqui el que fa servir a tort i a dret per poder ensenyar-te'l :lol: :lol: :lol:

Pero Alex, que tu em vas ensenyar a mi!!! :lol: :lol: :lol:
http://fotosussss.blogspot.com/
"Podem menjar més ràpid, però no està en les nostres mans accelerar la digestió" Josep Moulines
Sussss

Entrades: 626
Membre des de: dg. oct. 04, 2009 3:54 pm
Ubicació: Entre el Montseny i el Montnegre

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants