Abellera

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

Abellera

EntradaAutor: rafelvng Data: ds. maig 05, 2012 7:14 pm

Després d'hores voltant pel Parc del Garraf, buscant debades alguna orquídia que posar-me davant la càmera, quant ja tornava , al costat d'una pista i a menys de 100 metres del cotxe, em vaig trobar aquesta. Voldria creure que si l'hagués trobat abans podria haver-hi tret més suc, però bé això és el que m'ha quedat.

_5037175_r.jpg
_5037180-2_r.jpg
rafelvng
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 5:56 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

Re: Abellera

EntradaAutor: Arbernayco Data: ds. maig 05, 2012 11:14 pm

Tenen uns tons molt agradables i un fons molt bo. Em quedo amb la primera, més que res perquè centra l'interès en un punt, tot i que, com a TRC li trobo a faltar profunditat de camp.
Arbernayco

Entrades: 157
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 4:46 pm

EntradaAutor: albert4vents Data: dg. maig 06, 2012 7:03 pm

El to de les dues m'hagrada molt pero l'hi trobo a faltar PDC o el punt d'enfoc no m'hagrada on esta fixat.

salut .
albert4vents
Amic d'EF

Entrades: 264
Membre des de: dl. març 22, 2010 10:06 pm
Ubicació: Vilafant

EntradaAutor: alex alonso Data: dl. maig 07, 2012 3:59 pm

Estan més que bé, la llum és una mica forta però veig que és del teu gust ...... amb les orquídies la tija sempre queda amb molta llum i un color molt contrastat això es pot arreglar des del raw baixant la lluminositat i contrast dels verds ..... m'agrada més la segona encara que li faltaria una mica d'espai per baix .... salutacions
alex alonso

Entrades: 184
Membre des de: dv. set. 04, 2009 12:09 pm
Ubicació: Vallgorguina

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants