Bye Olympus...

Animals grossos i petits, plantes i floretes, mini, macro i micro, d'esports, astronòmica, documental... Tu mateix!

Bye Olympus...

EntradaAutor: llorenC Data: dc. maig 16, 2012 2:37 pm

...hello Canon.
Ja tocava... després de cinc anys amb Olympus tocava fer el canvi, més que res perquè la E-400 ja fallava més que una escopeta de fira, ara toca fer-nos amb el nou sistema. Us deixo un primer intent de macro perquè li foteu canya, ja sabeu...
flor i llagosta
No feu bondat, que és avorrit.
I si us vé de gust mireu, les meves fotos
llorenC

Entrades: 975
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:29 pm
Ubicació: Sant Joan les Fonts

Re: Bye Olympus...

EntradaAutor: Jasdg Data: dc. maig 16, 2012 3:08 pm

Benvingut Llorenç als "canonistes" i felicitats :D . Sembla que el primer intent ha estat molt positiu, no? És una foto molt cridanera pel colorit tan potent que té però quan vull mirar el bitxo tinc problemes per fixar l'atenció i potser es solucionaria estrenyent una mica més al bitxet, dic jo! :roll:
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: Pep Data: dc. maig 16, 2012 5:35 pm

Bon començament Llorenç, a veure si ara canviant de marca en fas més i et prodigues més per aquí, que et trobem a faltar... ;)
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: jordiv Data: dc. maig 16, 2012 6:01 pm

Pel què llegeixo, benvingut a Canon també. :)

Una imatge molt correcta, amb el motiu centrat, de composició clàssica i amb uns colors molt vius, que tot i que li van molt bé a la flor, potser provoquen que l'insecte passi desapercebut, a l'hora que la vegada que fan que flor s'enganxi una mica amb el fons.

Jo miraria de retocar-la per tal que el bitxet guanyés una mica de protagonisme i la foto en general perdés la uniformitat de colors.

I fins aquí, el meu TRC. :)
Jordi
El web... eternament en construcció.
jordiv

Entrades: 181
Membre des de: dv. març 02, 2012 4:31 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: rafelvng Data: dc. maig 16, 2012 7:10 pm

Vaja, un altre desertor d'Olympus. Ja en quedem pocs, em sento com els del poble de l'Astèrix :cry:
La veritat és que la E-400 era una mica justeta. Jop també la vaig tenir i la vaig canviar per una E620, de la qual estic molt content. En tot cas, quan em deixi d'anar bé, crec que em compraré la Olympus OM-D E5, o la que la substituiexi. M'agraden les càmeres petites i a més tinc força objectius, que voldria aprofitar.
Respecte a la foto, fa força goig, però estic d'acord amb el que t'han dit sobre la uniformitat de colors. A més, per al meu gust, el grill hauria estar una mica més enfocat.
rafelvng
Amic d'EF

Entrades: 708
Membre des de: dg. ago. 09, 2009 5:56 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: joan trujillo Data: dj. maig 17, 2012 2:04 pm

Quines coses, jo m'he passat de Canon a Olympus, amb la càmera que diu el Rafel (quin descans la esquena i el coll!)

Bona foto per començar Llorenç que la disfrutis!
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Bicimann Data: dj. maig 17, 2012 3:08 pm

[Offtopic on:]
joan trujillo ha escrit:Quines coses, jo m'he passat de Canon a Olympus, amb la càmera que diu el Rafel (quin descans la esquena i el coll!)

A veure si coincidim en una trobada / visita, que vull coneixer la teva nova "companya", que jo també li estic picant el ullet. En aquest >>fil<< del fòrum de les "mirrorless" ja he comprat un parell d'objectius de segona ma a bon preu i en molt bon estat de conservació. Benvinguts al món del M4/3.
[Offtopic off].
Markus
R.e.f.l.e.x.e.s., En tàndem pels canals de reg, Altres mirades
Faig fotografía simple amb poca postproducció.
Bicimann
Amic d'EF

Entrades: 1667
Membre des de: ds. set. 27, 2008 11:34 am
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: llorenC Data: dv. maig 18, 2012 9:16 pm

Gràcies pels comentaris companys.... potser sí que se me'n va a nar la mà amb el photoshop, ho tindré en compte per una altre vegada.
Aveure, respecte al que diu en Rafel, la meva primera opció era comprar un cos E620, però només el cos, i, al menys jo no me'n he sortit, el mínim que he trobat és un kit amb el 14-42 ( en tenia 2) i l'empunyadura , sembla que la gent d'Olympus estan més per altres labors (m4/3 i sense mirall) i la meva economia és la que és. Total la E400 a ebay amb els dos objectius kiteros i canvi, al menys ara podré invertir en objectius, són força més assequibles i hi ha més per triar.
Joan ara faràs fotos amb més soroll que un concert d'Iron Maiden :D, aquest és un altra tema, estic tirant a 6400 ISO i la veritat de soroll pràcticament res amb Olympus a partir de 400 patapam!!!
En fí el canvi ja està fet i espero no haber d'empanadir-me'n.
Pep, a primers de juny acabo els exàmens i tindré una micas més de temps per martiritzar-vos amb les meves fotos.
Àpala... fins aviat
llorenC

EntradaAutor: Jasdg Data: dj. maig 24, 2012 2:16 am

He fet aquesta versió lliure de la fotografia de Llorenç. He ajustat els nivells sobre una capa de lluminositat en mode Lab que mai havia provat ia mi m'agrada el resultat. La hi vaig enviar a Llorenç i m'ha convidat a pujar-la en aquest mateix fil!

llagostaxweb_Llorenç_by_Jasdg.jpg
Versió lliure de la imatge de Llorenç
José-Angel Sáez-Díez G. --- Blog Jasdg
Qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!
Jasdg
Amic d'EF

Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 16, 2009 1:42 am
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat (BCN)

EntradaAutor: llorenC Data: dv. maig 25, 2012 2:35 pm

Seguint els consells que m'heu fet i inspirat en el tractament fet pel José Angel us deixo una segona interpretació, aveure que us sembla.

segona
llorenC

Següent

Torna a: Bèsties, casos i coses

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants