Fotos fresques.

Si et tira el retrat, les fotos de gent posant o fent, el reportatge social... Aquest és la teva secció!

Fotos fresques.

EntradaAutor: tere Data: ds. abr. 26, 2008 4:59 pm

Algú m´ha preguntat com aconsegueixo el tò de les fotos. Entre una capa de desenfoc gaussià fluix , capes de curves i d´equilibri de color, poso una capa rellena de color blau clar a modus fussió Subexponer color (color burn)i opacital 20-30% o més si la vull més blava.

imatge

Perdoneu que m´hagi quedat tant gran. Començo a posar-me nerviosa. On es el p.p negre que li he posat. Em sembla que haureu de fer un curset.
tere l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 27, 2008 4:35 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

Re: Fotos fresques.

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: ds. abr. 26, 2008 5:18 pm

Només cal que li treguis les cometes (") al paràmetre del color del paspartú. Deixa-ho així:
Codi: Selecciona’ls tots
[ppt=40,black]...[/ppt]

La imatge et queda gran per que... És força gran! Fa 900 pixels d'ample 1149 pixels d'alçada.

En quant al que de veritat importa, trobo que és una foto estupenda. Bona pose, bona expressió, m'agrada la llum, el tractament en alta. Coi! M'agrada tot!
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: Janus Data: ds. abr. 26, 2008 10:25 pm

Lopes, et descuides ... i la model! (a més amés)

Tere, la trobo una foto molt "Fresca". De veritat que has encertat amb el títol i amb el moment.
En quan al tractament, jo trobo que aquesta blancor del fons tant potent fa retalli una miqueta a la model en el seu contorn (bé, no sé si és el blanc del fons o el contrast). Tot i així, la trobo molt bé!! (vaja que no molesta pas)

Referent aquesta capa de blau que poses en el processat, és per donar-li un to fred? o què aconsegueixes fent-ho? (una espècie de processament creuat light?)
Janus

Entrades: 802
Membre des de: dg. març 30, 2008 9:05 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: juanlopez4691 Data: ds. abr. 26, 2008 10:52 pm

Tere, la meva recomanació personal seria que miressis de pujar les fotos una mica més petites. Però no només quan les penges en el fòrum, si no en general. Aquesta imatge, de 900x1149 pixels, és un arxiu de més de 450Kb. Això és gairebé mig megabyte! Bé, l'ADSL està força estès, però encara i així... Ho trobo una mica massa :shock:

Fixat a més que al haver-la de mostrar reduïda per encaixar-la al fòrum, perd qualitat, les vores es veuen dentades.

Ep! Només és la meva opinió personal!
Les coses no són tal com les veus, sinó tal com te les mires.
juanlopez4691
Amic d'EF

Entrades: 3717
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 10:17 pm

EntradaAutor: joan trujillo Data: dg. abr. 27, 2008 10:21 am

Ei Tere, a cada foto em sorprens. Estàs feta una mestre dels retrats. M'encanta aquesta frescura i aquesta sensació de relaxament en les models.

Sobre mides d'imatges docs el que s'ha dit. En aquesta mateixa, jo que tinc una pantalla amb força resolució no la puc veure en vertical complerta i a més a més s'ha reduit automàticament de manera que com diu en JuanLpz queda dentada (veient l'original encara guanya una mica mes doncs la imatge es mes suau de contorns)

Al penjar fotos en format vertical sempre em pregunto quina serà la mida bona que permeti veure-la complerta a la majoria de navegadors. A 700 en el meu portatil ja queda retallada, i trobo que una foto pert tota la gracia quan l'has de mirar havent de desplaçar-la.... encara que hi han fotos que demanen ser vistes molt grans... També es bona cosa suggerir prémer la tecla F11 al peu de fotos grans.
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: tere Data: dg. abr. 27, 2008 4:38 pm

Gràcies pels vostres consells. Ja ho he arreglat.
En quan a perquè faig la capa aquesta, doncs sí,vindria a ser un efecte de creuat més o menys potent.
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

EntradaAutor: jordibertran Data: dt. maig 06, 2008 1:58 am

A part de totes les coses bones que t'han dit, que comparteixo plenament, em permetràs un petit dubte. No entenc el tall dels genolls just pel mig. Potser quedaria més natural tallar per sobre i no veure gens els genolls o més per sota i veure'ls sencers. No he fet mai retrats i potser és una qüestió d'estil que ja es fa així. Comenta-ho una mica si pots.
Visiteu el meu fotobloc. http://www.jordibertran.com/blog
jordibertran

Entrades: 435
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:41 pm
Ubicació: Mataró

Torna a: Gent, persones i personatges

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant