el meu casi primer "dragan"

Si et tira el retrat, les fotos de gent posant o fent, el reportatge social... Aquest és la teva secció!

el meu casi primer "dragan"

EntradaAutor: apl Data: dl. abr. 28, 2008 3:07 pm

Esta foto esta capturada el dia de la quedada en els meus companys de vinaròs, però com estava plovent a estones ens vam tindre que refugiar dins un bar on .... i havien molt avis, jejejeje, per a mi la millor estona de totes, intentant captar imatges sense que els avis es donaren conte. (Esta agafada de "in fraganti")

Imatge

Ja podeu començar a criticar!!!
apl

Entrades: 87
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 6:50 pm
Ubicació: Canet lo Roig

Re: el meu casi primer "dragan"

EntradaAutor: Janus Data: dl. abr. 28, 2008 4:05 pm

Espero que el senyor no sigui un adicte d'internet, pq si e stroba retratat així ... potser et demandi!

Fora conyes, és una foto molt guapa. Penso que l'expressió de la cara és molt potent i l'hi has donat bastant de contrast. Posats a buscar-hi alguna coseta, no sé si soc jo, però crec que la barbeta està com... moguda?

Tot i així és una foto de personatge "dragan" 100%, d'aquests que us agraden tant!
Janus

Entrades: 802
Membre des de: dg. març 30, 2008 9:05 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Pep Data: dl. abr. 28, 2008 4:19 pm

Tot i ser una situació "trobada" la llum aquesta tant ben aprofitada li dona un aire de duresa i li remarca totes les arrugues. I el somriure aquest mig "picaro"... a mi m'agrada molt la foto.
Així doncs anaveu a fer paisatge i vareu acabar fent retrats, pel que veig, ven aprofitat el dia ;)
http://www.pepminguez.com

Sets, vuits i cartes que no lliguen
Pep
Amic d'EF

Entrades: 5898
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:17 pm
Ubicació: Vilassar de Dalt

EntradaAutor: tere Data: dl. abr. 28, 2008 4:51 pm

Bona foto. Trobo que l´efecte dragan que li has donat li va perfecte.
tere
Amic d'EF

Entrades: 805
Membre des de: dv. març 28, 2008 10:12 pm
Ubicació: Les Borges del Camp

EntradaAutor: joan trujillo Data: dl. abr. 28, 2008 9:11 pm

Je je quin personatge. Molt ben enganxada la expressió i el tractament perfecte. (Al principi m'he espantat perque em pensaba que surtirieu les bessones pero un cop mes calmat ja he pogut apreciar-la :shock:
joan trujillo

Entrades: 2834
Membre des de: ds. març 29, 2008 11:50 am

EntradaAutor: apl Data: dt. abr. 29, 2008 9:54 am

Gracies pels comentaris!
Però tinc un problema, a veure si algú em sap dir el que passa, esta mateixa foto que he colgat en aquest tema també la tinc colgada al meu blog (http://apl.aminus3.com/image/2008-04-29.html), però la foto del blog surt mes saturada i amb menys llum, algú sap perquè? o si m'ho fa automàticament el bolg???

( no hi ha dret, treballes les fotos fins que les tens perfectes al teu gust i quan les colgues al blog, plaffff!!
res es el que era!! :( )
apl

EntradaAutor: joan trujillo Data: dt. abr. 29, 2008 10:25 am

Ostres, jo les veia iguals però les he baixat i carregat al PS i tens la d'aqui en espai de color ProPhotoRGB i la del blog en Untagged RGB. Osigui que d'entrada has pujat arxius diferents. El resultat pot ser dificl de predir.

El problema està relacionat amb allo de convertir a espai de color avants de guardar (al fil del Mirabet)

La que has penjat aqui si la carregues al PS te molt mes color es molt mes vermellosa, el que no sé es quina era la teva intenció però vaja, has d'assegurarte de que quan guardes la imatge esta convertida a espai de color sRGB. Si no ho tens clar digues quina versió del PS tens.

(Per saber l'espai de color de la foto mira al peu de la finestra de la foto en el PS. Si no hi surt prem la fletxeta a la dreta i tria Ver/Perfil del documento)
joan trujillo

EntradaAutor: apl Data: dt. abr. 29, 2008 11:39 am

quin "lio"!! però crec que al fi he descobert alguna cosa...

Imatge

suposo que es aquí on es te que canviar

el millor perfil quin es Prophoto RGB o sRGB IEC61966-2.1 (SI ENTRO EN PERSONALITZAR HO PUC CANVIAR) QUIN LIO!!! o poso RGB PARA WINDOWS???

JO TINC EL CS3 I EL CS2 ELS UTILITZO ELS DOS!
apl

EntradaAutor: joan trujillo Data: dt. abr. 29, 2008 12:42 pm

No no, aixo es un altra cosa.

(Et parlo fent servir el CS2 en angles, poden haver-hi variacions pero no crec que grans): Ves al menú edicion i fes "convertir a perfil" llavors a Perfil tria sRGB IEC61696621

Fixa't a la teva captura de pantalla que al peu de la finestra de la foto està dient ProPhoto RGB quan facis aixó ha de dir lo de sRGB IECxxx
joan trujillo

EntradaAutor: apl Data: dt. abr. 29, 2008 12:57 pm

BUENO JA ESTA CLAR! ES AIXÒ,
ARA DESPRÉS PROVARÉ DE POSAR ALGUNA FOTO EN EL BLOG GUARDAR-LA AIXÍ A VEURE COM SURT!!!!

Imatge

EN "PROPOSITO" QUE POSO???

Ho sento per ser tant pesada! :roll:
apl

Següent

Torna a: Gent, persones i personatges

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants