Salutacions a tots!
Acabo d'arribar al món de les càmeres reflex digitals, els RAWS, els HDR, els autofocus, i tantes altres paraulotes que ansio poder conèixer ben aviat!
Em presento: des de sempre m'agrada la fotografia. La primera càmera que vaig provar va ser la rèflex Nikon de ma mare (objectiu sense zoom, velocitat i diafragma amb anelles, flaix extern, enfocament manual...). Al veure que la cosa funcionava, vaig rescatar una vella Retinette Kodak de mon pare, i la vaig convertir en la meva càmera. Si no fos perquè em fa mandra tornar a la pel·lícula, encara la faria servir.
Tot i això, al cap d'un temps va passar una desgràcia: em van regalar una compacta. A partir d'aquell moment, la meva afició a la fotografia es va limitar a mirar de fer les fotos maques, i res més.
Tot i això, després va venir la compacta digital (que encara faig servir) i, com que amb aquesta les fotos són gratis, vaig tornar a mirar de fer invents: ara canvio l'ISO, ara enfoco un punt, i com que hi ha poca llum, potser em desenfoca la resta... Fins que, finalment, ara fa poc ha caigut la reflex digital!
I, amb ella, una altra manera d'abordar la fotografia, plena de reptes nous: RAW, Gimp, HDR, ...
Així que, em dic, apunta't a Espaifotografic.cat, que alguna cosa aprendràs...!
Quedo a la vostra disposició.